Scopul este acela de a identifica şi reuni resursele umane, profesionale, tehnice şi financiare pentru a sprijini proiectele existente, în concordanţă cu misiunea şi cultura organizaţiei.

 

Obiective:

Identificarea sursele de finanţare interne si externe (programe internationale, programe europene, fundatii corporatiste, alte fundaţii, autorităţi publice locale/centrale, companii) pentru proiectele existente.

Dezvoltarea relaţiilor de parteneriat şi colaborare cu finanţatorii instituţionali şi cu donatorii individuali.

Gasirea de noi resurse locale/naţionale/internaţionale (fonduri, bunuri, instituţii/persoane) pentru organizaţia Caritas.

Asigurarea transparenţei activităţii proiectelor sociale prin informare şi mediatizare.

Încurajarea activităţilor de voluntariat.

 

Activităţi: 

Iniţierea şi organizarea, împreună cu coordonatorii de proiecte, a unor evenimente speciale (campanii, concerte, spectacole şi alte tipuri de manifestări) în vederea strângerii de fonduri sau colectării de bunuri.

Identificarea finanţatorilor instituţionali sau individuali, potenţialilor sponsori sau donatori, liniilor noi de finanţare apărute prin participari la diverse activitati/evenimente nationale si internationale care au ca scop stabilirea de noi parteneriate.
Colaborarea cu parohiile şi diferitele asociaţii ale Diecezei de Iaşi în realizarea diferitelor activităţi cu scopul atragerii de fonduri.
Rapoartarea rezultatele activităţilor ce se desfăşoară în cadrul Centrului Diecezan Caritas Iaşi finanţatorilor, sponsorilor, donatorilor şi publicului interesat
Gestionarea activităţilor desfăşurate cu voluntarii

Strangerea de fonduri la nivelul Centrului Diecezan Caritas Iasi se desfasoara in principal prin intermediul Consiliului Director din care face parte Directorul General pr. Egidiu Condac si Directorul Executiv Marius Puscasu, prin strategii diversificate de atragere de fonduri, dar si in stransa colaborare cu coordonatorii de proiecte.

 

Deasemenea se are in vedere planificarea si coordonarea Campaniei anuale de strangere de fonduri 2 %, dandu-se asistenta necesara coordonatorii/colegii din departamentele organizatiei in formarile specifice de fundraising.

 

Noutati

Comunicat de presă lansare proiect „Servicii integrate pentru bunicii din Tansa” Comunicat de presă lansare...     Luni, 19 august 2019 începând cu ora 11:30 la biblioteca...
Proiect „Servicii integrate pentru bunicii din Tansa” Proiect „Servicii integrate...    12 august 2019   Primăria comunei Tansa în parteneriat...
PROIECT - „CARE - Cooperare și asistență. Respect și egalitate! PROIECT - „CARE - Cooperare... 08.08.2019 COMUNICAT DE PRESĂ- POST EVENIMENTPROIECT -...

Activitate pe Facebook

X

Right Click

No right click