Concursul de fotografie intitulat „1 Milion de stele – 1 Milion de speranțe”, este organizat de către Asociația Centrul Diecezan Caritas Iași cu sediul în mun. Iaşi, str. Sărărie 134, CF 4488681, asociaţie de tip umanitar.

  1. Participanţi: Concursul este deschis tuturor persoanelor fizice, cu vârste peste 18 ani, pasionate de fotografie (amatori și profesioniști).

Participarea la concurs implică acceptarea prezentului regulament.

    Prin participarea la concurs, participanţii înțeleg și acceptă că o serie de date cu caracter personal (nume, prenume, vârstă, adresă, număr de telefon, e-mail) vor fi colectate, prelucrate, stocate şi utilizate în scopul organizării şi administrării concursului. Participanții/câștigătorii înțeleg și acceptă că prelucrarea datelor cu caracter personal în condițiile și scopul declarat prin acest Regulament este indispensabilă derulării concursului.

   La concurs,  nu pot participa angajații Organizatorului concursului, precum și membrii familiilor acestora (copii, părinți, soț/soție).

  1. Tematica concursului: Fotografiile trebuie să reflecte tema „Ziua mondială a săracilor” și să fie realizate în timpul evenimentului „Un milion de stele”, eveniment organizat de către Asociația Centrul Diecezan Caritas Iași pe data de 17 Noiembrie 2024, ora 19:00, în curtea Catedralei Romano-Catolice din Iași.
  2. Data și locul desfășurării concursului: Evenimentul va avea loc pe data de 17 noiembrie 2024 la Catedrala Romano-Catolică „Sfânta Fecioară Maria, Regină” din Iași, Bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 26, iar participanții pot fotografia între orele 18:00 și 20:00.
  3. Modalitatea de înscriere: Participanții trebuie să completeze formularul de înscriere online înainte de eveniment și să primească un număr de identificare, pe care îl vor avea afișat pe ecusonul oferit de către organizatori și care trebuie purtat pe întreaga durată a evenimentului.
  4. Numărul de lucrări: Fiecare participant poate trimite, la adresa de mail contact@caritas-iasi.ro, maximum 5 fotografii realizate în timpul evenimentului.

Data limită de trimitere a lucrărilor este 21 Noiembrie 2024, ora 16:00

  1. Formatul fotografiilor: Fotografiile trebuie să fie în format minimum 8 megapixeli și fără watermark. Pentru a te asigura că imaginea e la mărime originală, va trebui să ne trimiți fișierul așa cum a fost generat de aparat/ telefon/programul de post-procesare (nu să-l downloadezi de undeva unde a fost deja uploadat (Facebook, de exemplu), pentru că asta îi scade din calitate). 

   Verifică dimensiunea fiecărui fișier înainte de a trimite, să nu fie de ordinul kilobiților. Organizatorul nu recomandă înscrierea fotografiilor care au suferit transformări datorită prelucrării digitale excesive: exagerări ale culorilor, contrastului, schimbări de culoare şi alte manipulări evidente; Organizatorul promovează lucrări ale căror valoare provine din calitatea lor intrinsecă, originalitate, creativitate, expresivitate s.a. Fotografia nu va avea conţinut ilegal, ameninţător, care incită la ură, fals, înşelător, abuziv, inoportun, defăimător, vulgar, obscen, scandalos, provocator, pornografic sau blasfemator.

  1. Drepturile de autor: Participanții își păstrează drepturile de autor asupra lucrărilor lor, dar își dau acordul, prin înscrierea în concurs, ca lucrările transmise să fie utilizate, cu titlu gratuit, în scopuri de promovare a evenimentului, dacă organizatorii consideră necesar acest lucru, fiindu-se menționat realizatorul acesteia. Acordul va fi semnat înainte de eveniment.
  2. Comisia de evaluare: Lucrările vor fi evaluate de un juriu format din 5 membri, reprezentanți ai Asociației Centrul Diecezan Caritas Iași, printre care și un fotograf profesionist.
  3. Departajare: În cazul in care vor fi lucrări care se vor afla la egalitate, departajarea se va face online pe pagina de facebook a asociatiei si vor fi cuantificate numărul de like-uri acumulate într-o zi de fiecare fotografie în parte.
  4. Premii: Luni, 25 Noiembrie 2024, vor fi anunțați câștigătorii premiilor I, II și III, atât pe pagina de facebook a asociației, cât și personal. Premiilor vor consta în: Locul I – 1 Invitatie pentru 2 persoane la Concertul Juvenes Ecclesiae  + 1 Rucsac cu Bunătăți (diplomă și medalie, dar și faptul că fotografia ta va fi fotografia ce va apărea pe materialele promoționale ale ediției 19),  Locul II –  1 Invitație pentru 2 persoane la Concertul Juvenes Ecclesiae  + 1 Rucsac cu Bunătăți (diplomă și medalie ), Locul III –  1 Invitație pentru 2 persoane la Concertul Juvenes Ecclesiae + 1 set de ornamente hand-made pentru bradul tău de Crăciun (diplomă și medalie).

Pentru întrebări sau informații suplimentare, participanții pot contacta organizatorii la adresa de e-mail: contact@caritas-iasi.ro

   REGULI SUPLIMENTARE:

  • Fotografiile trebuie să fie originale și realizate de participanți.
  • Participarea la concurs implică acceptarea termenilor și condițiilor menționate.

FOARTE IMPORTANT:

    Este esențial să fiți precauți în abordarea acestei competiții și să nu vă puneți în situații fizice periculoase pentru sănătatea dumneavoastră, în încercarea de a obține fotografiile pentru participare. Acționați cu atenție și discernământ.

    Asociația nu va fi responsabilă pentru nerespectarea acestor reguli de bază în caz de producere a unui accident sau prejudiciu de orice natură.

    Formular de înscriere

  1. Informații personale:
    • Nume și prenume:
    • Data nașterii:
    • Adresa:
    • Număr de telefon:
    • Adresa de e-mail:
    • O scurtă descriere a motivului înscrierii:

    Acest formular poate fi trimis până pe data de 10 noiembrie 2024, ora 16:00, la adresa de e-mail mihaela.sandu@caritas-iasi.ro.